Zes cijferspecialisten tot uw dienst
Als u een boekhouder kiest, zoekt u een structuur die rekening houdt met uw verwachtingen en die u een geoptimaliseerd traject naar een voordelige fiscaliteitvoorstelt. Dit is tevens het begin van een vertrouwensrelatie op lange termijn. In het Kantoor Cludts wijden zes personen hun beste krachten aan uw boekhoudkundig en fiscaal dossier, elk in hun eigen vakgebied.
Alain Cludts, de zoektocht naar fiscale optimalisatie

“Nadat ik verscheidene jaren ervaring had opgedaan in een accountantskantoor, behaalde ik in 1993 de titel van accountant. Nog datzelfde jaar richtte ik het Kantoor Cludts op. Door mijn ervaring en inzet – met onder andere gespecialiseerde opleidingen – behaalde ik de titel van belastingconsulent (2000). Als manager en voogd van bedrijven die onder de wet op het gerechtelijk concordaat vallen, deed ik de ervaring op die mij nu nog in staat stelt om voor de rechtbanken als gerechtelijk expert op te treden. Daardoor ben ik nu in staat om het werk van mijn medewerkers te beheren en te controleren. Het helpt mij ook om de fiscaliteit van onze klanten elke dag opnieuw te optimaliseren op basis van gegevens die maand na maand worden vergaard en geanalyseerd.”
Anouk Cludts: Dynamiek als eerste troef

Anja Wynant, het recht in dienst van de boekhouding

“Met mijn diploma rechten in de hand, heb ik mij gespecialiseerd in de fiscaliteit. Dit leverde mij de functie van Senior Tax Advisor op in een internationaal gereputeerd fiscaal advieskantoor. Sinds juni 2004, voel ik mij perfect op mijn plaats in het Kantoor Cludts. Ik behandel er de juridische en fiscale aspecten van de boekhouddossiers. Vooral voor de personenbelasting heb ik veel belangstelling. Ik geef de voorkeur aan een voorzichtige, nauwkeurige aanpak, maar uw persoonlijke fiscale belangen komen altijd op de eerste plaats. Dat geldt ook bij een fiscale controle: u kunt op mij rekenen om u te verdedigen.”
Frederic Lang, een passie voor boekhouding

“Met mijn bachelor in de financiële en economische wetenschappen en een graduaat in de boekhouding deed ik eerst drie jaar ervaring op in een middelgroot accountantskantoor. In 2004 stapte ik over naar het team van Alain Cludts. Ik beheer er nu de meest complexe boekhouddossiers en de fiscale dossiers van grote vennootschappen.
Amalia Ciuca, boekhoudster

“Fiscale en boekhoudkundige aspecten zijn doorslaggevend voor het succes van een onderneming. Daarom ben ik na mijn master in accountancy beginnen te werken in een accountantskantoor. Na een internationale ervaring en vervolgens 7 jaar ervaring in een ander boekhoudkantoor in het Brusselse, ben ik in maart 2019 begonnen bij het kantoor van mijnheer Alain Cludts en zijn dochter Anouk. Één van mijn opdrachten is ervoor te zorgen dat de btw-aangiften en de balansen van onze klanten altijd correct zijn.”
Anne Kestemont, efficiënt beheer voor een grotere doeltreffendheid

“Als ervaren medewerkster steun en help ik het hele fiscaal en boekhoudkantoor vlot te laten functioneren. Ik beheer bijvoorbeeld alle administratieve aspecten van ons bedrijf en ik sta meestal rechtstreeks in contact met onze klanten. Mijn diploma en ervaring stellen mij in staat om voor een beperkt aantal klanten met specifieke kenmerken boekhouddossiers te beheren.”